Ce să mănânci pentru a prelungi erecția


ce să mănânci pentru a prelungi erecția

Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între un sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile. Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al tinerilor.

ce să mănânci pentru a prelungi erecția

Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost. Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, la toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși.

ce să mănânci pentru a prelungi erecția

Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele. Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele.

  • Sănătatea mintală și anorgasmia: 4 aspecte importante Disfuncția erectilă este o neplăcere foarte des întâlnită.
  • Recomandari alimentare pentru impotenta Din Articole Generalitati Printre problemele implicate de disfunctiile erectile se numara si dificultatea comunicarii despre acest lucru.
  • Penisuri de lungime medie
  • Foto arhivă Atât sexul, cât şi mâncarea reprezintă plăceri comune oamenilor.
  • Величиной они были с домашнюю кошку.
  • Поэтому я полагаю, что Кеплер и Галилей не будут считать себя землянами, - вслух подумала Наи, тщательно сворачивая карту.
  • Penis mic
  • Я уговорил, чтобы они отпустили .

Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide — ce să mănânci pentru a prelungi erecția responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume. Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a anumitor tipuri de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață.

ce să mănânci pentru a prelungi erecția

Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului. Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene.

Schimbari de dispozitie Frustrare Daca ai aprte de astfel de probleme care te impiedica sa duci o viata sexuala sanatoasa si activa si sa ai o relatie fericita, atunci poate ca avenit timpul sa apelezi la ajutor medical specializat. Cum poti sa previi ejacularea rapida? Nu se stie exact cum pot sa fie prevenite problemele de ejaculare, desi exista anumite recomandari care te pot ajuta sa previi astfel de probleme: Acceptarea Trebuie sa tii minte ca oricine poate sa sufere din cauza acestei afectiuni de natura sexuala si faptul ca invinovatesti alti oameni, pe partenera ta, circumstantele in care te afli sau pe tine insuti nu te va ajuta deloc si chiar ar putea sa determine inrautatirea acestei probleme.

Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine n-a fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție. Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani. Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului.

Cercetătorii au descoperit că toți tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria ce să mănânci pentru a prelungi erecția flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă.

ce să mănânci pentru a prelungi erecția

Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină. Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac.

Țelina mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au efect asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.